Gdzie jestem, kiedy nie ma mnie na blogu...

Rzadko tu piszę, to prawda. Jednak powinniście wiedzieć, że moje milczenie tutaj nie oznacza, że wcale nie wystukuję na komputerze nowych tekstów.

Dwa tygodnie temu wyprowadziłam się na nowego bloga – Szymanowości. Postanowiłam stworzyć go na potrzeby I Międzynarodowego Konkursu Muzycznego im. Karola Szymanowskiego w Katowicach. Taki konkurs to duże wydarzenie i muzyka nieco inna niż ta, o której piszę tutaj, stąd też pomysł, by z opowieści o tym konkursie stworzyć osobną, zamkniętą (?) całość. Wszystkie moje wpisy znajdziecie pod adresem: szymanowosci.blogspot.com.

Na tym jednak nie koniec mojego udzielania się poza blogiem. Czasem jest tak, że wybieram się na jakiś koncert, a recenzja nie pojawia się tutaj, gdzie wtedy można jej szukać? Na portalu Muzyczny Kraków! Znajdziecie tam moje wrażenia z koncertów m.in.:
Od jakiegoś czasu wchodzę też w świat papierowy. W ramach programu „Krytyka Muzyczna 2.0” realizowanego przez Instytut Muzyki i Tańca we współpracy z Katowicami Miastem Ogrodów – Instytucją Kultury im. Krystyny Bochenek, moje teksty ukazały się w Piśmie Folkowym. Ostatnio także opublikowałam tam recenzję tegorocznego Siesta Festivalu, nieco krótszą niż tu, na blogu. Wszystko znajdziecie pod tym linkiem: https://pismofolkowe.pl/osoby/julia-brodowska (choć najnowszy artykuł dostępny będzie online w całości dopiero, gdy najnowszy numer „Pisma Folkowego” będzie w sprzedaży)

Jeśli wybierzecie się do Empiku lub innego dobrego sklepu z prasą, to w najnowszym Kwartalniku Kulturalnym Opcje (wydanie 1-2/2018) traficie na moją recenzję płyty Live in Europe Melody Gardot.

Mam nadzieję, że już niebawem będę mogła dzielić się z Wami kolejnymi takimi dobrymi informacjami! Nieustająco zapraszam także na facebookową stronę: https://www.facebook.com/subiektywnieomuzyce/



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Fado - o co w tym chodzi?

Historia jednej płyty odc. 1 - Sade "Promise"

Muzyczna wyspa Yumi Ito [Yumi Ito "Ysla"]